1894. január 5.

 2013.01.05. 10:00

SZABOLCSKA MIHÁLYNAK

Nizza
1894. jan. 5-én.

Édes Miskám!

Szabolcska_Mihály.jpg

Nagy szomorúsággal olvastam leveledből a te házassági drámádat. De tán mégis jó vége lesz a dolognak,leszek még én a te keresztkomád is,Mihály gazda. Én ismét nagy-nagy beteg voltam; három hétig folyton vért köptem,három orvos is járt hozzám, s mégis alig tudták elállítani. Csak pár napja vagyok valahogy. Innen megyek is át Mentonba, hol valamivel melegebb van. Írjál oda, Miskám. Ha igen, minden esetre felkereslek már akkor,ha egyedül lesz a nagy költő. Mert elvégre is hozzá jövök,s őt akarom látni,nem a vendégeit. Csendesen,nyugodtan szeretnék veled egy-két hetet eltölteni. Miska, lehetséges lesz ez?

Ha nem,hát eljössz te Szenttornyára. Hisz Ókécskéről csak egy ugrás.

ókécske.jpg

Hát könyved,Komám,mikor jelenik meg? Türelmetlenül várom. A Czóbel Minkáét láttad? Hogy tetszett?

Írjál,kedves Komám,szerető igaz barátodnak

Zsigának

Címkék: levél Szabolcska Mihály Menton Ókécske

A bejegyzés trackback címe:

https://justh.blog.hu/api/trackback/id/tr974996289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása